- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

onsdag 9 oktober 2013

Inte min dag!

Gomorron!

Alltså den där aktiviteten igår..


Curling, va ska de va bra för liksom? Det var svinkallt, halt och en massa konstiga ställningar. Gled inte stenen för långt så gled den för kort. I slutet höll jag på att frysa ihjäl och fick spendera tiden i omklädningsrummet istället, haha. Jag kommer garanterat aldrig att göra detta igen! ;)



Efter "spelet" så blev det lunchbuffé på ett riktigt risigt ställe. Fanns knappt något som gick att äta och det kändes så ofräscht så vi alla mådde rätt dåligt av att bara äta. Det enda som kändes "säkert" var potatisgratängen och brödet och inget av de är speciellt bra näring i... :( Behöver jag säga att mina mage var rätt risig sen igår?? :(

När jag kom hem så blev det att vila vilket kändes helt ok efter en skitlunch och noll näring i kroppen. Imorse var det dags för en morgonjogg igen. Började med 6,5 km med Leon och kroppen var trött och omotiverad. Hade spänningar i hålfot och vaderna ville inte alls vara med. Så här blir jag av dålig mat (och alla andra också!??)!! Därför jag endast äter "skit" en dag i veckan.. Tog mig ändå runt totalt 13 km men det var en kamp från början till slut..

I eftermiddag är det dags för ett pass bröst och triceps på gymet. Hoppas bra energi under dagen får kroppen att glömma bort gårdagen och vara på g. :) Ha en fin onsdag allihopa! :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar