- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

onsdag 30 oktober 2013

Tröttmössan

Gomorron!

Även igår kväll var jag sådär sinnesjukt trött. Vi kollade på slutet på en film vi började kolla på i helgen och när den var slut vid 19 så var jag med det. ;) Måste vara att vi ställt om klockan och min kropp lever en timme före hela tiden. Jag är ju liksom kvällstrött redan från början så då är det ju inte så konstigt att jag är trött tidigt nu.. :(

Imorse var det precis som tidigare i veckan svårt att komma upp men det gick till slut och även om jag kom upp lite senare så var jag iväg i god tid ändå på morgonjoggen. Jag tror minsann jag har effektiviserat min klä-på-mig tid! :D Blev totalt 13 km denna morgon och som vanligt de första 6,5 km tillsammans med Leon. Pigga ben idag men lillen var lite seg så första halvan gick i makligt tempo.

I eftermiddag är det dags för gymet igen och ett pass bröst och tricpes. Hoppas på bättre styrka i brösten denna vecka helt enkelt. :)

Hi hi! ;)

Ha en fin onsdag allihopa! :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar