- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 29 oktober 2013

Stormen som inte stormade (hos mig)

Gomorron!

Oj vad trött jag varit än så länge denna vecka. Igår gick jag och lade mig strax efter sju och somnade som en stock, ändå hade jag svårt att komma upp imorse. Kändes inte som jag sovit något undernatten fast jag sovit riktigt bra (alltså inte legat vaken något). Huvudvärk hade jag också och kände mig allmänt seg.

Tittade ut och kunde inte se att det stormade något ute, bara blåste lite mer än vanligt. Inga ursäkter fanns således för att skita i den där morgonjoggen. ;) Klädde på mig och gav mig ut. Det var riktigt varmt och även om det blåste ganska mycket så var det rätt behagligt. Blev totalt 14 km varav de första 6,5 km spenderades med Leon.

Styrkan igår gick riktigt bra och även om jag var trött och seg så lyckades jag tagga till och få till ett riktigt bra pass. :) Övningarna vi körde var:

Axlar
Axelpress 5 set
Sidolyft med hantel 4 set
Side raises i maskin 4 set
Flyes för baksida axlar i maksin 4 set
Baksida axlar med stång med handtag 4 set

Biceps
Scottcurl med hantel 4 set
Hammercurl med rep i cc 4 set
Stångcurl i cc 4 set

I eftermiddag är det träningsvila som gäller och det ska bli riktigt skönt för en trött tjej. Eventuellt så blir det sängen tidigt idag med. Undrar om det kan va hösttröttheten som slagit till på mig? Vanligtvis brukar jag endast vara trött när jag fått sova dåligt på natten.. Hoppas det går över snart hur som haver! :)


Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar