- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

fredag 11 oktober 2013

Upp som en sol! :)

Gomorron!

Hade ju som sagt inga som helst förväntningar på ryggpasset igår med tanke på bristen på energi de senaste två dagarna. Rygg är dock inget jag missar att träna i första taget eftersom det är en av mina svagheter som kräver extra uppmärksamhet. Ingen blev alltså gladare än jag igår när passet gick hur bra som helst! :) Jag var stark, fick bra kontakt och hade massor med energi att ge allt. #win

Övningarna vi körde igår var:

Rygg
Breda latsdrag 6 set
Hammer High Row (lats) 4 set
Enarms rodd 4 set
Sittande rodd med smalt grepp 4 set
Kontaktövning lats 4 set


Rumpa
Kick-backs i cc 4 set (maxreps)
Hip abductor 4 set (maxreps)

Jag var så nöjd efter passet och det kändes så himla bra! :)

Imorse var det dags för morgonprommis med lillen och benen kändes faktikst ganska trötta så de förtjänar att vila från löpning och andra jobbigare aktiviteter idag. Totalt 11,5 km avverkades i mörkret. :)

 
I eftermiddag blir det storhandling och fredagsmys som vanligt. Ser fram emot en helg med träning, vila och mys med min familj. :)

Ha en fin fredag allihopa! :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar