- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 1 november 2011

Bröst och biceps

Passet gick ok igår. Än en gång så glömde jag att ta min pwo så jag fick kämpa rejält för att hålla mig på samma vikter som veckan innan. Jag lyckades så jag är nöjd med min bedrift även om man blir lite sur på sig själv när man är så glömsk!

Övningarna jag körde igår var:

Bröst
Lutande hantelpress 5 set
Flyes i cc 4 set
Flyes underifrån i cc 4 set

Biceps
Bamsecurl 4 set
Enarmscurl i cc 4 set
Med rak stång i cc 3 set

Bilden är tagen underifrån, därav den konstiga vinkeln. ;)

Imose blev det 11,5 km morgonprommis med Lilleman. Han är ensam hemma vissa dagar nu när min far kan rasta honom så han slipper ligga i bilen nu när min sambo jobbar på ett lite knivigt ställe. Detta betyder att jag måste gå upp ännu lite tidigare för att hinna gå en extra runda med honom precis innan jag åker till jobbet.

I eftermiddag väntar ett benpass, måttligt sugen som vanligt men de ska nog gå bra. :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar