- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

måndag 14 november 2011

Underbar helg!

Jag har varkligen haft en underbar helg! Mycket träning och trevligt sällskap. :) Lördagens tränings såg ut som följande:

* Morgonprommis 13 km med Lilleman
* Spinning 70 min med P
* Rygg och mage med P
Passet gick riktigt bra, körde en hel del negativa breda latsdrag som tog fint och P hjälpte mig med övningar och kollade så jag inte fuskade. ;) Ordentlig träningsvärk i latsen nu! :)


Söndagen såg ut så här:

* Morgonprommis 13 km med Lilleman
* Löpning backintervaller/distans 5 km med P
P har ju inte sprungit på väldans länge så det gick inte så fort. Vi fick korta ner rundan i backspåret som igentligen är 6,4 km till 5 eftersom P var lite väl flåsig, haha. ;) Trevligt med sällskap i alla fall och det får jag nog på onsdag med. :)

Annars så blev det bra mat under lördagen och sen en hel del skit igår. Dock så gjorde det skillnad att bara frossa en dag så jag hade bara gått upp 2 kg istället för 3 denna morgon. ;)

Imorse så var jag trött! Fick inte sova något igår eftermiddag och det kändes kan jag lova! Det blev i alla fall 7 km morgonprommis med Lilleman och sedan ett snabbdistans på 5,2 km. Löpte på bra och eftersom jag inte sparng så hårt och långt igår så var benen pigga. Tiden blev samma som mitt PB på rundan så jag är nöjd. :)

I eftermiddag väntar bröst och biceps på gymet, oj vad jag ser fram emot det! :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar