- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 15 november 2011

Tisdag

Idag var de lite kallare igen så det fick bli vintertightsen på morgonprommisen. 11,5 km med Lilleman idag. :) Skrapa rutorna på bilen fick jag också göra imorse, då känns de att de är vinter. :S Tror dock de skulle bli varmare igen i slutet av veckan. :) Som pendlare så föredrar jag en varm vinter än en kall och så lite snö som möjligt. ;)


Bröst- och bicepspasset igår gick riktigt bra! Fick bra kontakt och hade bra styrka även om jag hade en del träningsvärk. :) I eftermiddag väntar ett benpass och jag ska försöka ta de lite extra lugnt. Imorgon eftermiddag ska jag nämligen ut och springa med P igen efter jobbet. Kommer ju inte bli varken någon jätterunda eller gå jättefort men de är inget vidare att springa överhuvudtaget om man är för stum i benen. :´(

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar