- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

fredag 25 november 2011

Flyttdag

Godmorgon!

Kom hem som vanligt igår så det blev ett tungt axel- och tricepspass. Hade bra styrka efter utelunchen (brukar bli lite mer mat då ;)) så passet gick kanon! :)

Nu har jag hunnit med 7 km morgonprommis med Lilleman och 7,4 km fartlek på morgonen. Löpningen gick bra och jag kämpade på som vanlligt och fick en helt ok tid. Har ju inte kört intervaller på längre sträckor än 6,2 km den senaste tiden på grund av tidsbrist men det var inga problem att öka på lite. :)

Nu är jag riktigt trött och seg i benen. Frukosten ligger i magen och jag hoppas energin kommer snart för jag blir när som helst upphämtad av mamma. Dags att styra med mormors saker, flytta osv hela dagen.

Ha en bra dag alla! :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar