- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 22 november 2011

Pigg och glad :)

Är jag idag! :) Jajamensann, inatt sov jag som en prinsessa och vaknade utvilad. :) Länge sen jag kände mig så här pigg en vardag så jag hoppas verkligen det håller i sig hela dagen. :) Imorse blev det 11,5 km morgonprommis med Lilleman, benen kändes piggare idag och jag traskade på i ett högt tempo hela rundan. :)

Gårdagens bröst- och bicepspass gick riktigt bra! Klrade fler reps än tidigare veckor på de nya hantelvikterna i den lutande hantelpressen och jag körde riktigt tungt i biceps. Bra kontakt och riktigt nöjd var jag efter passet. :) Övningarna jag körde igår var:

Bröst
Lutande hantelpress 5 set
Flyes i cc 4 set
Flyes från undre trissan i cc 4 set

Biceps
Bamsecurl 4 set
Enarmscurl i cc 4 set
Rak stångcurl i cc 4 set


I eftermiddag väntar benpasset på mig. Inte så sugen som vanligt men bara att få komma till gymet gör mig lycklig så jag ser ändå fram emot det. :)

Ha en underbar dag alla! :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar