- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

torsdag 3 november 2011

Torsdag

Idag är jag trött! Vaknade en halvtimme innan klockan ringde och kunde inte somna om. Dett är inget vidare när man måste gå upp redan halv fyra.. :S Morgonprommisen var tung imorse också. Gick och småkrampade i vaderna hela vägen och kände mig väldigt trött i benen. Det kändes att de behövde vila! Men min lilla kille måste ju få komma ut oavsett om mattes ben är slitna så det var bara att pinna på. :) Hoppas verkligen benen hinner vila upp sig så de är fräscha imorgon bitti, annars kommer det bli svårt att springa på i fartleken.. Bara att hoppas på det bästa! :)


I eftermiddag så är det dags för ett axlar- och tricepspass igen. Förväntar mig inga underverk men hoppas jag piggat på mig lite tills dess, just nu känner jag mig mer död än levande. :(

Hoppas ni får en underbar dag! :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar