- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

onsdag 13 juli 2011

Idag är jag stark!

Började dagen på bästa sätt genom att ta en powerwalk till mördarspåret med Lilleman. Väl där så löpte vi på rätt bra och slog till och med vårat PB från förra veckan med (blygsamma) 35 sekunder (allt räknas). :) Vägen till spåret är Lillemans favvomorgonrunda för vi går förbi ett bad på vägen och då får han bada både på vägen till och från spåret och bada är det bästa han vet! Han blir så glad när han märker att vi ska mot spåret (eller badet) så han kan knappt hålla sig. Går som på nålar tills jag säger "varsågod" och då galopperar han i världens fart fram till vattenkanten och kastar sig i. Han är så söt! Finns inget finare för mig än att se honom så lycklig, min lilla kille! ♥

När vi kom hem så blev det frulle och sedan lite vil innan jag knallade till mitt vanliga gym för att köra ben. Jäklar va bra de gick idag, slog flera PB:n trots att jag sprungit som en idiot i mördarbackarna i spåret endast 1,5 timme innan. Idag är jag stark helt enkelt! Imorgon däremot så räknar jag med rejäl träningsvärk i ben och röv. ;) Övningarna jag körda idag var:

Ben
Knäböj 6 set PB
Utfall i smithen 4 set PB
Insida lår i gynstolen 4 set
Legcurl 6 set PB
Benspark 4 set PB

Igår så var jag och lunchade med pappa och "råkade" gå in på Intersport för att till min lycka hitta ett riktigt kap! Ett par löpartights och en t-shirt från Adidas för endast 390 kr!! Var bara tvungen att köpa va! ;) T-shirten fanns tyvärr inte i min storlek så den är lite för stor men färgen är ju helt underbar! Ska se om den går att sy in den lite men annars så får jag springa i en lite för stor tröja. Hellre för stor än för liten, haha! ;) Här kommer två bilder, tyvärr blev en suddig men det såg jag inte försen jag lagt in korten i datorn.. Orkar inte klä på min kläderna igen bara för det så ni får allt nöja er. Ni ser ju hur kläderna ser ut iaf! :)


Bilderna ger inte den rosa färgen på tröjan rättvisa, den är mycket finare i verkligheten. :)


Alla ni springiga brudar därute, spring till Intersport och köp! :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar