- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

söndag 10 juli 2011

Sol, bad och löpning

Hallå!

Började gårdagen med att knalla till mördarspåret med Lilleman och sedan sprang vi i backarna från helvetet, 6,4 km. Kände mig rätt sliten i benen men sprang ändå varvet en halvminut snabbare än vad jag gjort nånsin tidigare. Känns bra att slå PB i det tillståndet. ;)

När vi kom hem från morgonrundan så bestämde vi oss för att åka ut med båten och sola och bada då det faktiskt var sol för en gångs skull. Det är inte ofta det är fint väder när man är ledig så det är bäst att passa på. :) Vädret var verkligen kanon och hela familjen solade och badade från båten. Min sambo fiskade hela tiden så jag och Lilleman låg på soldäck och hade det skönt när vi körde runt på sjön. :)

En gyllene snygging och en blekfis

När vi kom hem på eftermiddagen så blev det glass innan en promenad i skogen med Lilleman. Kvällen avslutades med pizza, film och godis. En dag i min smak helt enkelt, bästa på länge. :)

Imorse gick jag och Lilleman upp vid halv sex och åkte ut till naturreservatet för en morgonjogg. Där joggade vi till ett närliggande spår och sprang milen och sen tillbaks igen. Totalt blev det 14 km och det tog oss 1 timme och 20 min så vi höll en lågt tempo och mest myste i skogen. :)

Nu idag väntar ett axel- och tricepspass på eftermiddagen och sedan så ska jag köra 70 minuter spinning med F vid fem. Ska bli skoj att köra lite spinning igen, blir inte så mycket nu på sommaren.. :( Annars så kanske det blir lite inhandling av nya träningskläder men mestadels ska jag försöka vila och ta igen all sömn jag förlorat under veckan.

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar