- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

lördag 16 juli 2011

Lördag och semester!

Så nu var min enda semestervecka äntligen här! Tyvärr så ser inte vädret ut att bli särskilt bra men det gör inget, ska bli så skönt att bara va ledig och vila upp sig! :) Morgonen började med en powerwalk till spåret med Lilleman och sedan sprang vi 6,4 km i mördarspåret. Lyckades prestera PB idag också med ytterligare 55 sekunder minus. Nöjd! :)

Nu sitter jag här i soffan mätt och belåten och snart så ska jag ta mig till gymet för att köra veckans (och nästa veckas) sista gympass som är axlar och triceps. :) Nästa vecka så ska jag vila helt från styrketräningen och ladda upp med en massa energi. Kommer köra lite cardio i form av poerwalks och några löppass under veckan men ingen tung styrketräning. Det är bra att vila upp sig från styrkan lite då och då för att kroppen har en tendens att vänja sig. Sista jag vilade en hel vecka var förra sommaren när vi var utomlands en vecka så det är verkligen dags igen nu. ;)




Efter träningen så blir det packning för fulla slantar för efter lunch så åker jag, min sambo och Lilleman till mina föräldrars hus. Där kommer vi stanna åtminstone några dagar, kanske hela veckan, för att vila upp oss. Vi får se om vi åker iväg och hittar på nåt kul under vår semestervecka också men det är inget bokat. Tar med mig datorn så jag kan blogga och ska försöka skriva så ofta som möjligt.

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar