- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

torsdag 21 juli 2011

Jag kunde inte hålla mig!

Imorse hade svullnaden gått ner i foten något så jag lindade den och gick ut och gick 13,5 km med Lilleman. Detta gick bra även om jag fick hålla ett lägre tempo än vanligt. Ska vila foten från löpning imorgon med och sen hoppas jag kunna jogga lite lätt på lördag igen om svullnaden lagt sig. Hoppas, hoppas! :)

Vi åkte hem idag på förmiddagen och efter lunch kunde jag inte hålla mig borta från gymet längre så det blev ett tungt rygg och magpass. Jäklar va stark jag var efter all mat och vila. :)

Imorgon ska vi nog åka till Ullared en sväng och kolla läget, nånstans måste man ju åka på semestern eller!? ;) Annars så ser det ut att bli mest regn hela helgen så vi får väl se vad vi kan hitta på. :) På måndag är min korta semester slut och jag börjar jobba igen. Känns sådär just nu men det är i alla fall lättare att komma tillbaka ju kortare tid man varit ledig. Har i alla fall inge ångest än, haha! ;)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar