- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

torsdag 28 juli 2011

Sliten tjej

Igår eftermiddag var det meningen att jag skulle spinna med F.. När jag körde hem från jobbet så var jag helt okoncentrerad och kände mig sliten och trött. Det blev inte bättre hemma och min kropp skrek nej så jag fick helt enkelt skit i spinpasset. Envis som jag är så väntade jag i i de sista när jag stod vid dörren med gymkläderna på men det gick inte. Vilade istället hela kvällen igår och lade mig tidigt så idag känner jag mig piggare. Det är viktigt och lyssna på sin kropp. :) Gick ut och gick den vanliga morgonrundan med Lilleman imorse och benen kändes pigga. :) Står på balansplatta lite på kvällarna nu för att rehabilitera min fot och det verkar som foten mår bra av detta för jag blir bara bättre och bättre för varje dag. :)
Så här fräsch kände jag mig igår, haha! ;)

Ieftermiddag så ska jag iaf träna! Det blir rygg och mage idag är det tänkt. Min sambo ska träna också så jag slipper köra ensam. :)

Dags att återgå till jobbet! :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar