- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

lördag 23 juli 2011

Jag fick jobbet!!!

Jäkla internet! Funkar inte på datorn så ja får skriva från mobilen istället. Antar att de är åskan som spökat.. Idag är jag i alla fall bättre i foten. :) Började dagen med 7 km morgonprommis med Lilleman och sedan blev det 10,1 km morgonjogg i rehab syfte. Joggade bara och var noga med var jag satte fötterna och det gick bra. :) Tiden var inget att hänga i julgranen men det var ju inte tanken heller. Jag är bara glad att jag kan börja springa lite smått igen, åh vad jag saknat det de senaste dagarna. :)

Det var trevligt på Ullared igår och jag hittade lite smått och gått, mest tuggben till Lilleman, haha! ;) Tyvärr så är jag riktigt bankrutt denna månad så det blir att leva snålt. Hann ju inte jobba många dagar i juni direkt.. Nästa månad blir iaf bättre. :) Igår ringde de mig om tjänsten jag var på intervju för. Det var min första intervju till ett jobb jag nu är utbildad till och JAG FICK JOBBET!!! :D Jag är helt överlycklig! Fick även lönen jag begärde så de känns kanon. Jag blev utvald av 100 personer, kan ni förstå?? Chefen som ringde mig sa att de redan bestämt sig när jag varit där på måndagen (då var ja först ut av de som fick komma på intervju också) och att ingen av de andra som kom senare i veckan kunde matcha mig. :) Känns så oerhört bra så de finns inte! Kommer få nästan 5 mil att pendla till grannkommunen men de gör inget eftersom jag har bil och fick jobbet jag ville ha. :) Sa upp mig från mitt nuvarande jobb direkt efter nya chefen ringt och nu kommer jag vara tvungen att jobba kvar på mitt gamla jobb i två månader. Eventuellt får jag gå tidigare om de hittar en ersättare men de är rätt kräsna så jag förväntar mig ingenting..

Idag har jag inget inplanerat utan ska bara ta det lugnt. Vädret är inget vidare och min sambo är och fiskar.

Hoppas ni får en underbar lördag!! :)

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar