- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 5 juli 2011

Vilodag!?

Imorse gick jag och Lilleman ut och gick den gamla vanliga rundan på 13 km. Lilleman hade inget ont i benet idag så det blev en skön lång promenad. Springer så mycket nu för tiden så ja har nästan glömt hur de känns att bara ta en rejäl powerwalk. :)

Igår blev det ett tungt benpass på gymet och det gick riktigt bra. Övningarna jag körde var:

Ben
Knäböj 7 set
Utfall i smith 3 set
Benspark 3 set
Sittande legcurl 6 set

Det fick räcka för denna gång och det gjorde det nog, kände mig rätt stel på vägen hem. ;) Idag var det tänkt att jag skulle köra bröst och biceps som vanligt på tisdagar men jag tror jag väntar tills imorn. Min sambo skulle ut och fiska i eftermiddag och han skulle med kört bröst men ändrar tills imorn istället. Eftersom jag inte har någon spinning imorgon så kan jag lika gärna köra mitt pass då istället också så får jag hjälp med passning när det behövs. :) Detta betyder att jag inte har någon träning inplanerad idag! Du store, hur ska vi lösa detta? Ha ha! ;) Nej men jag har faktiskt inte bestämt mig än. Antingen så går jag till gymet och kör ett eget spinpass, annars så springer jag en runda eller så vilar jag helt enkelt. Det lutar väl åt någon form av träning om jag känner mig själv rätt, jag är ju inte typen som gillar att ligga hemma och slappa direkt. ;) Vi får se vad jag känner för och hur trött jag är när jag kommer hem idag. :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar