- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 2 oktober 2012

Axlar, bröst, triceps och mer regn

Gomorron allihopa!

Styrkan igår gick riktigt bra! Knde mig stark och hade bra med energi under hela passet (bara innan som motivationen tröt som vanligt ;)). :) Övningarna jag körde var:

Axlar
Flyes åt sidan med hantlar för utsida axlar 4 set
Raka lyft med hantlar för framsida axlar 4 set
Baksida axlar med vinklad stång i cc 4 set
Militärpress 4 set

Bröst
Flyes i cc 4 set
Bröstpress 4 set

Triceps
Enarmspush down med hantel 4 set
Enarmspush down i cc 4 set
Push downs med vinklad stång i cc 4 set


På kvällen hade jag tänkt att titta på programmet om träningsmyter vid 20. Jag hann inte se mer än ca 10 minuter innan jag slocknade, haha! Men jag var så sjukt trött så det var nog lika bra. :) Vaknade imorse och kände mig ganska pigg, det är de värt! Programmet kan jag alltid se i SVT play sen. :)

Det regnade igen (kors i taket) när jag och Lilleman gick ut imorse. Dock var det inget skyfall så prommisen blev rätt behaglig ändå. 11,5 km avverakde på morgonkvisten- check! :)

I eftermiddag så är tanken att jag ska springa lite igen. Hoppas verkligen att regnet slutat tills dess.. Skulle va skönt att få åtminstone något pass i veckan utan i spöregn.. Vi får väl se om den dåliga tisdags-formen håller i sig. Hoppas ju inte det men oddsen säger något annat. :S

Ha en fin tisdag!

Kram C

2 kommentarer:

  1. Det programmet måste jag ta och kolla in!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag somnade ju bort från de.. Hoppas det var bra, har inte hunnit kolla SVT play än. :)

      Radera