- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

torsdag 11 oktober 2012

Benen vill ha semester!

Gomorron allihopa!

Det blev en riktigt bra eftermiddag igår! Började med att hämta upp en (tydligen) nästan färdig bil på verkstaden. Så himla fin Blå Faran är nu!! Han ser ut som han är ny (åtminstone där lackeraren Albin har fixat honom ;))!! Kunde inte tro att det skulle bli så fint! Han känns piggare nu också efter attt ha fått vara på rehab några dagar. ;) Jag ska åka tillbaka med honom en sväng vid nio för lackeraren ville tydligen polera lite för att det var lite matt (såg jag inte!!??) i kanten där det är lackerat tydligen.. Vill han jobba lite extra på Blå Faran så får han ju såklart, även om jag inte ser att det går att få honom finare där. ;) Fick fakturan igår också, ett riktigt bra pris! kan väl säga så här, även om jag fått ut nåt på försäkringen så hade det ändå inte gjort skillnad för jag fick ett pris långt under min självrisk. :)

När jag kom hem så blev det kebab (nam nam) till kvällsmat och sedn såg vi en (mindre) bra film. En jättebra onsdag helt enkelt! :)

Imorse så gick jag upp som vanligt och knallade med Lilleman. Trodde benen skulle vara rejält pigga eftersom jag vilade hela dagen igår. Men icke! Benen var så sjukt trötta, kändes som jag sprang 3 mil kvällen innan eller något.. :( Blev en tung runda för mig, tror mina ben vill ha lite semester nu! De ska få det också, men först nästa vecka! I eftermiddag så har jag lovat att ta en liten runda med Peter efter jobbet. Blir ingen löpning på egen hand innan utan bara den gemensamma rundan. Hoppas benen är på G för det åtminstone.. :)

Leon undrar om det är dags att flytta in snart? ;)

Berättade jag att jag fick skrapa rutorna imorse?? Inte ok! ;) Ha en fin torsdag allihopa! :)

Kram C

2 kommentarer:

  1. Nej det är inte ok, är ju bara oktober ju!
    Semester låter härligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej fy! Ser att de ska bli minus inatt så jag ska försöka komma ihåg lägga på frostskyddet på rutan i eftermiddag så jag slipper imorgon. ;)

      Radera