- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

söndag 30 januari 2011

Bra pass!

Nu är axlar och triceps utpumpade! Passet gick faktiskt bättre än förra veckan och jag kunde lägga på 2,5 kilo i militärpresen i alla fall. :) Alla kilo räknas. :) Har inte förlorat styrka i baksida och ovanpå utan bara på framsidan, skumt det där.. Blev ingen kondition efter passet idag, har sån sjuk träningsvärk i rumpa, framsida och insida ben så det finns inte! Går inget vidare så nån kondition var inte på tal idag. :S Som ni förstår så gick passet igår jättebra! Var hur stark som helst och slog mitt förra PB i knäböj! :) Det gick bra att spinna efteråt även om det var betydligt mycket tyngre än vanligt. Inte mig emot, då ger träningen ännu mer! ;)

Övningarna vi körde idag var:

Axlar
Militärpress 5 set
Omvänd Pec deck (baksida) 3 set
Framsida med viktskiva 3 set
Ovansida axlar i maksin 4 set
Kryssdrag i cc (baksida) 3 set

Triceps
Med rak stång i cc 3 set
Smal bänkpress 3 set
Sittandes med rep i cc 3 set

Imorn ska jag upp tidigt för att hinna gå med Lilleman innan en heldag i fält. Kommer troligtvis bli sent imorn kväll.. Ikväll bli det filmmys och sen ska jag försöka sova skapligt så jag orkar imorgon.

Ha en underbar kväll allihop! :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar