- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

fredag 21 januari 2011

En tuff dag

Idag har jag kört på i 110 sedan 03.45. Började med morgonprommis innan skolan och sedan två seminarier på rad innan det var dags att åka hem. Här hemma väntade storstädning och tvätt i mängder. Är klar med städandet nu men har fortfarande en hel del tvätt kvar innan vi kan åka och storhandla inför veckan.. Eftersom det kommer finnas mindre tid till allt hemarbete nu under praktiken så tyckte jag det var bäst att göra allt riktigt ordentligt så man kanske kommer undan med lite mindre städ de närmaste veckorna. :)



Har sjuk träningsvärk i ben och rumpa denna vecka också.. Denna gång blev det rumpan som råkade mest illa ut, helt sjukt kan jag lova, haha! Hoppas jag kan sitta på spincykeln imorgon! ;)

Ikväll blir det mys och Let´s dance på Tv och imorgon väntar bästa träningsdagen på hela veckan. Sen blir inte dagen mindre trevlig av allt gott jag kan äta. ;)

Hoppas ni får en underbar fredagskväll! :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar