- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

söndag 23 januari 2011

Testing!

Nu testar jag att skriva ett litet inlägg från min nya iphone 4. :) Måste säga att jag är impad av den här smarta telefonen. Rest in peace du gamla knapptelefon! :)

Passet gick inget vidare idag heller. Kände mig mycket svag i axlarna o tog i te mer än förra veckan.. Kände att jag hade en hel del träningsvärk i baksidan av axlarna, troligtvis då jag körde ryggen så hårt igår. Ska ändra om i träningsschemat och köra rygg på torsdag denna vecka istället och prova om jag är starkare nästa lördag. Har jag tur så är det lördagspasset som ligger bakom min minskade styrka i axlarna. Värt och prova i alla fall. :)

Det blev i vilket fall ett tufft spinpass för mig efter styrkan. Konditionen ligger i alla fall på topp, man får va glad för det i alla fall. :)

Nu ska jag vila framför tv:n och försöka sova tidigt. Upp innan fyra imorn och gå en timme med Lilleman. Sen väntar en lång bilresa och en heldag utomhus på praktiken.

Ha en underbar söndagskväll! :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar