- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

torsdag 13 januari 2011

Jäkla kilon!!!

Morgonprommis avklarad och frukost i magen. Om någon timme ska jag dra mig till gymet för att träna ben. Jag känner mig lite deppad idag.. Denna vecka har jag legat ytterligare ett kilo pluss sena innan jul.. Det är alltså 2 kg totalt!! Hur är detta möjligt när jag äter samma som innan jul och tränar precis som innan. Ska väl inte gå upp då? Har inte ökat något märkbart i styrka så jag betvivlar att det är muskelmassa.. Byxorna sitter inte hårdare på nåt sätt men jag känner mig plufsigare. Jag tror inte det är vätska för det borde verkligen lagt sig efter helgen.. Gillar inte min uppåtgående viktkurva alls! Det är ju nytt år och jag är snart ett år äldre så det kanske bara är att inse att jag inte kan stoppa i mig så mycket som jag gör nu i fortsättningen.. Funderar på att börja dra ner på kolhydraterna på kvällarna från och med nästa vecka, hoppas det hjälper. Älskar verkligen kolhydrater så det är inget vidare kan jag lova, buhu! :(

Igår fick jag hem en ny beställning från Gymgrossisten, beställer nog en hel del då man är silvermedlem! Ha ha! ;)


Mycket proteinbarer som ni ser. Jag tycker de är bra att ha med sig som mellis i skolan så det äts en del. 100% whey är mitt favvoprotein och det dricker jag alltid efter träning. Whey 80 är Gymgrossistens egna billiga protein som jag dricker i samband med frukost. Loose It! ska öka fettförbränningen och prestationen. Har ätit 1 innan morgonprommisen och 1 innan träningen länge men imorse gick jag på 2 (som är det rekomenderade dosen) då jag hoppas att det ska hjälpa till med kilona. ;) Har en favoritförbrännare men min sambo övertalade mig att inte köpa den då han sa att jag inte behövde den.. Skit att jag lyssnade på honom då! Blir att köpa hem i nästa beställning! :)


Tror jag går till det nya gymet och tränar ben idag. Det är en längre promenad dit och det kan ju jag behöva! ;) Jag har varit sjukt trött hela veckan så jag hoppas passet går bra. Ska försöka hinna plugga idag men det ser mörkt ut eftersom jag har så mycket som måste hinnas med. I annat fall så har jag att göra imorgon om vi säger så..

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar