- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

måndag 3 januari 2011

NO MORE ALCOHOL

HELL NO! Jag tål inte sprit säger jag bara! Blev en helt sjukt rolig fest på nyår och jag slog på stort och festade till ordentligt. Min sambo fick nästan släpa hem mig vid 04 (jag brukar nästan gå upp då vanligtvis, hallå!!??) för att jag hade så kul och ville INTE gå hem.. Vaknade upp på lördagen och mådde helt ok men var såå sjukt trött. Sov hela lördagen, sov hela söndagen.. Illa!

Blev ett axlar och tricepspass med min sambo igår och slog faktiskt flera PB tro det eller ej! Men de var också det enda jag gjorde på heela helgen, haha! Blev ingen kondition efteråt igår, kände mig så sjukt omotiverad. Till och med idag så känner jag mig sliten och skulle lätt kunna sova hela dagen idag också... Räknar med att vara människa imorgon igen och då är förhoppningsvis min motivation tillbaka..

Idag ska jag träna med en kompis på eftermiddagen. Hon vill börja lyfta skrot och jag ska hjälpa henne komma igång. Har inget eget pass att köra idag men de kanske blir lite mage och kondition iaf. Är ju mest där för att hjälpa henne och visa, brukar inte bli så mycket kvalitetsträning för en annan gjord då ändå.. :)

Funderar på att gå till gymet och köra lite crosstrainer nu på förmiddagen. Skulle verkligen behöva det, ligger mellan 2-3 kilo plus nu efter jul och nyår.. Känner mig en aningens slapp i kroppen kan jag lova. Nu får jag ta mig i kragen!!

Idag måset jag även plugga, mycket som måste bli gjort denna vecka. Bara och ta tag i det helt enkelt! :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar