- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

fredag 14 januari 2011

Träningsvärk igen!

Jäklar vilken träningsvärk jag har i benen, denna vecka också!! :( Det gör inte ondare någonstans utan hela låren och rumpan värker när jag måste röra mig, haha! Passet gick som ni förstår väldigt bra igår och jag gjorde bla PB i knäböj. :)

Jag har hunnit med en del nu på morgonen. :) Jag började med morgonprommis i vanlig ordning och har därfefter städat här hemma och pluggat en del. :) Jag funderar på om jag ska gå till gymet idag också och köra ryggen och magen så jag bara behöver gå på spiningen imorgon. Jag har inte riktigt bestämt mig än. Blir nog i så fall ingen kondition då jag har så ont i benen.. Vill inte att jag ska åka på en inflammation som förra veckan när jag körde ett hårt spinningpass med träningsvärken.

Jag har en hel del skolarbete att göra idag som måste bli klart om jag ska slippa att sitta i helgen. Det skulle ju vara skönt att bara få ta det lugnt och koppla av lite. :)

Hoppas ni får en underbar dag! :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar