- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

söndag 23 januari 2011

Träning, formbild och ny iphone

Passet igår gick riktigt bra! Jag slog PB i flera övningar och kände mig starkare än någonsin på spinningen. :) Övningarna jag körde igår var:

Rygg
Chins med smalt grepp 4 set
Korsryggen i maskin 4 set
Latsdrag 4 set PB
Rodd 4 set PB
Enarmarodd med hantel 4 set
Latpullover 4 set PB

Mage
Mördarbänken höga situps 5 set (1 utan viktskiva och 4 med)
Mördarbänken crunches 5 set (1 utan viktskiva och 4 med)
Mördarbänken rotation med viktskiva 5 set


Tog en formbild igår, de var ett tag sedan nu. :)

Hoppas verkligen jag har kvar mitt flow nu i eftermiddag när det är dags för axlar och triceps igen! Vill verkligen komma tillbaka i styrka i axlarna. Har tänkt gå på ett spin efter jag tränat med min sambo på hans gym. Finns inte där så jag får gå till mitt.. Kanske är lika bra att köra lite extra kondition eftersom det inte kommer bli så mycket i veckan. Imorn åker jag på tjänsteresa tidigt så det blir en kortare morgonprommis för Lillemans skull vid fyra. Får räcka med en timme eftersom jag måste va klar att åka redan vid 06 imorn! :S Vet inte när jag kommer hem men det blir nog sent på kvällen, vi ska åka långt.

Skaffade mig en iphone 4 igår så jag kanske kan blogga därifrån om jag lär mig hur det fungerar.. ;)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar