- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 25 januari 2011

Sliten!

Igår blev det en riktigt lång dag på praktiken. Kl 06:30 åkte vi till Nässjö och var hemma igen vid 21:00.. Inte mycket fritid, bara att gå med Lilleman och sova. Idag har jag varit på praktiken mellan 8 och 16. Jag är evigt tacksam att jag fick sluta en timme tidigare idag då jag var riktigt trött i huvudet efter gårdagen. Nu har jag varit på gymet och kört biceps, bröst och mage. Sket i konditionen, känner att det räcker med styrkan nu när dagarna är långa. Sen går jag ju hem och går med Lilleman på lunchen så det blir två extra promenader varje dag.




Ikväll ska jag försöka sova tidigt så jag är piggare imorgon. Då är det dags för ett spinpass på kvällen. :)

Hoppas ni haft en bra dag! :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar