- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

måndag 10 januari 2011

Träning 10 dagar i sträck...

Gårdagens pass gick väl sådär kan man säga.. Fick med mig min sambo men jag var svagare än vanligt, troligtvis då jag tränat hårt i tio (!?) dagar i sträck utan vila. Det har blivit så eftersom jag varit tvungen att träna dubbelt med min kompis.. Detta är verkligen inte bra och det märktes tydligt att jag var trött och sliten i kroppen. Fick kämpa stenhårt men var ändå inte lika stark som vanligt. :( Blev i alla fall 20 min crosstrainer efter styrkan då jag kände att de behövdes efter all mat i helgen. ;)

Idag är det VILODAG från gymet och detta är välbehövligt. :) Imorgon är det dags för mig att köra biceps, bröst och mage i ottan och sedan träna min vän på eftermiddagen. Själv kommer jag bara följa med, visa och peppa men det är ett 30 min spinpass som vi ska köra båda två när min väns överkropp är utpumpad. ;)

Imorse var jag uppe fyra och gick med Lilleman. Idag var det inte lika halt utan jag tog mig runt den vanliga rundan men mina halkskydd utan problem. :) Visst var det lite halt på sina ställen men så länge halkskydden sitter på så är man någelunda säker. :)


Här är de halkskydden jag använder. Då dubbarna är korta så hindrar de inte gången på något sätt (som alla de med långa dubbar), bra att powerwalka i alltså. ;)

Hemma på lunch nu och sen är det åter skola hela eftermiddagen.. Kommer somna som en stock ikväll känner jag, inte van att gå upp så här tidigt. Samma tid imorn med eftersom jag måste hinna köra min styrka innan skolan då jag ska träna min vän efter. Ingen rast ingen ro alltså! Men det är imorn de, idag ska jag bara vara och inte röra mig mer än nödvändigt. ;)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar