- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

onsdag 19 januari 2011

Nybadad hund och kvällsspinning

Gick upp tidigare än jag egentligen behövde imorse för att hinna bada Lilleman efter prommisen. NU är han iaf ren och kommer forhoppningsvis fortsätta vara det ett tag nu när det åter blivit minus ute igen. :) Mycket is har smält bort så det är bar backe på de flesta ställen, det gillas! :) Tempot kan snart ligga på 110 % igen utan att man behöver vara rädd för att ramla. :)

Ikväll blir det 70 min spinning efter skolan. Ska bli kul att prova onsdagsledarens nya pass. Var inte allt förtjust i hennes förra men hoppas på detta. :) Hur som helst så kommer jag garanterat ge allt och ta i lite extra som vanligt. Även om passena inte är så hårda som jag önskar ibland så gör jag alltid det bästa av situationen. :)



Nu är det dags för skola! :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar