- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

torsdag 13 september 2012

Som ett ?

Gomorron allihopa!

Nu har jag fått några bilder från i lördags av min plastpappa. Det var inte så att han hade pepprat med kameran direkt så ni kommer få se allihopa. Jag kan inte förstå hur jag kan se så ? ut när jag springer bara. Eller är det fotografens fel? ;)

Precis innan start. Ser lite tveksam ut här, mådde ju rätt illa så undrade hur jag skulle klara av det hela (och var omedveten om att det fotades, haha).

Här kommer ?! Dock ser ? ganska glad ut, troligtvis för att de första kuperade 8 km är över och nu 2 på flacken väntar. Men vad gör jag med fingrarna? Ser tydligen jämt ut sådär när jag springer! Ha ha! ;)

Precis innan målet! Jag fick ju ta i lite sista km och det syns ju att jag gör, haha!

Efter målgång, glad tös. :)

Fin medalj du fick matte. Går den att äta? :)


Imorse blev det 11,5 km morgonprommis med Lilleman som vanligt. Kallare ute idag så frös nästan lite fast jag gick fort. Nu på förmiddagen väntar städ på jobbet (det var inte min idé) av gamla rum som inget gjorts åt på 100 år. Det ser jag verkligen framemot. ;)

I eftermiddag så är det dags för sista löppasset innan lördag. Blir som sagt ett kortare distans med några fartökningar. Troligen så kommer Peter följa med och hålla mig sällis. Han gilar sådana där korta pass på runt 5 km bäst, haha. ;)

Kram C

2 kommentarer:

  1. Fotad utan att veta om det är ju aldrig kul, eller när man äter då ser i alla fall jag mer eller mindre galen ut!
    O vad är det för människor som på omvägar tycker! Tröttsamt, säg det till personen det gäller eller strunta i det, o vågar man inget annat än att vara anonym kan man ju verkligen lägga ned!
    Kram på dig!

    SvaraRadera