- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

torsdag 9 februari 2012

-12 C = hamsterbandet

Japp, så kallt var det imorse när jag gick upp! Vilket bakslag från gårdagskvällens -3.. Men det ska tydligen bli varmare under dagen, hoppas på det bästa. Började i alla fall med en kortare morgonprommis med Lilleman på 5 km. Det var riktigt ruggigt så jag bestämde mig sedan för att gå till gymet och köra mitt morgonpass istället för utomhus.. Är ju som sagt rätt känslig för kyla och särskilt luftvägarna.. :(

Väl på gymet så blev det strax över 6 km på hamsterbandet i ett lagom lugnt tempo. Det kändes ändå som benen var ganska tunga efter passet igår så det var väl tur att det inte stod snabbpass på agendan. ;) Klantig som jag är så hade jag glömt att ladda min MP3 så fick kolla på TV under löpningen istället för att lyssna på musik. En tidig morgon som denna var det inte mycket vettigt att se på TV men lyckades ändå hitta nån serie om ett gäng män i övre medelåldern med gubbsjuka, haha. Rätt underhållande ändå och halvtimmen jag stod på bandet gick undan. :)

Mot gymet och hamsterbandet :)

I eftermiddag är det dags för axlar och triceps igen. Redan torsdag och veckan har faktiskt gått rätt fort än så länge. :) Efter styrkan ikväll så är det bara fredagen kvar innan helgen är här! Hoppas på lagom (varmare än -5) kyla hela helgen så jag kan köra både långpass och intervaller utomhus. :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar