- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

lördag 18 februari 2012

Sliten..

Ja, de kan man säga att jag var redan när jag vaknade imorse.. Det var -9 när jag och Lilleman gick ut imorse. 5 km blev det innan det var dags för veckans långpass. Kände redan under promenaden att bena var trötta och det blev inte bättre när jag började springa.. Bena kändes som bly och vaderna som fijolsträngar.. :( Envis som jag är så fortsatte jag ändå att springa. 15,35 km blev rundan och när jag kom hem kände jag mig mer död än levande.. Inte direkt piggare nu, fast jag ätit en stor grötfrukost och druckit en massa protein.. Energin hoppas jag kommer tillbaka till eftermiddagens gympass. Ska fylla på ordentligt vid lunch så ska det nog lösa sig. :)

Snart ska jag gå ner till gymbutiken och kika på de nya BCAA-smakerna som kommit in i veckan. Dags att köpa en ny burk godis nu. :)

Bjuder på dagsformen som vanligt på lördagarna. :) Ha en fin dag allihop! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar