- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

onsdag 8 februari 2012

Kvällslycka

God kväll! :)

Nu ligger jag och myser i sängen efter ett skönt distanspass. :) Blev en oplanerad runda där jag bara sprang lite som jag kände för. De är verkligen positivt med gps-klocka, då slipper man mäta ut rundor och styra innan eller efter passet. :)

Sprang i ett lugnt skönt tempo. Trots att det småregnade och var rätt måddigt bitvis så var det så skönt att bara få springa utomhus. Kvällslycka helt enkelt. :) Rundan blev en mil till slut och kändes alldeles lagom ikväll. :)

Imorn bitti så har jag planerat in ytterligare ett litet pass. Blir nog bara ett vanligt distans eftersom jag sprang ett tempopass i måndags. Förhoppningsvis är det inte så kallt så jag kan springa ute men det kvarstår att känna imorn under prommisen med Leon. I värsta fall får det bli en jogg på hamsterbandet på gymet istället. :)

Ha en fin kväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar