- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

fredag 24 februari 2012

Fredag! :)

Gomorron fina du! :)

Fredagen är äntligen här och våren är på gång ute, kan det bli bättre? :) Var helt underbart väder igår och det ser uts om det ska vara lika hela helgen. :)

Axlar och tricpes igår gick riktigt bra och jag kände mig stark! :) Bra kontakt i alla övningar. :)


Inatt sov jag så fasligt dåligt så ag vet inte hur jag ska orka hela dagen. Vaknade flera gånger och hade världens problem att sova om.. Hoppas jag slipper att leta efter gemet på golvet något idag helt enkelt.. Går dock hem skapligt vid halv fyra så det är inte så fasligt lång dag ändå. Bara att kämpa på, om några timmar är det helg. :)

Plus minus noll på vågen imorse så allt ser bra ut. Har ätit lite mer denna vecka och verkar ligga bra till för att ligga kvar på den vikt jag ligger på idag och inte gå ner mer. :)

Imorgon bitti väntar ett långpass igen. Funderar på att vidga mina vyer lite och springa där jag inte sprungit tidiagare. Men jag har saker inplanerade på förmiddagen imorgon också så hur långt och var jag springer beror på hur tidigt jag kommer iväg.. Jag ska iväg till Norrköping på ett litet äventyr imorn innan lunch och jag vill gärna hinna laga veckans mat och städa därhemma innan jag åker. Vad jag ska göra i Norrköping berättar jag lite längre fram men jag är troligtvis på väg att vidga mina vyer lite. :)

Ha en underbar dag allihopa! :)

Kram C

2 kommentarer: