- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

lördag 30 oktober 2010

Bästa dagen på hela veckan!

Nu är dagen redan i full gång för min del. Morgonprommis och frukost avklarad och snart bär det av till gymet. :) Kör rygg och mage (som nästan alltid på lördagar) idag och sen är de bästa spinningpasset med bästa ledaren därefter. Lördagar är verkligen mina favoritdagar. Även om inte rygg är min favoritmuskelgrupp så är det helt klart roligast träning eftersom spinpasset är kanon, man vet att man är ledig och det är ÄTARDAG! :)

Jag ska börja med kretain nästa vecka, kommer fortfarande att tänka på vad jag äter och ha en dag i veckan att äta vad jag vill. Räknar dock inte med någon viktnedgång under tiden utan hoppas kunna öka lite i muskelmassa och inte lägga på mig så mycket fett.

När jag är färdigtränad vid kvart över elva så är min kompis hund här hemma hos oss och hälsar på. Han ska vara här över dagen, kul för Lilleman och få lite sällis. :) Tänkte att vi skulle åka ut och gå i skogen lite i eftermiddag alla tre. :)

Annars kommer dagen säkerligen innehålla en massa godis och god mat. Min sambo har lovat att bjuda ut mig på middag ikväll, mysigt. :) Hoppas bara jag kan hålla mig ifrån att trycka i mig för mycket godis innan så jag är mätt. Är ju en riktig godisråtta! ;)

Hoppas lördagen blir kanon för er! :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar