- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 26 oktober 2010

Jämförelsebilder

Nu har jag lagt in bilderna och två blev ok iaf. :) Lägger upp lite bilder tagna på samma sätt över tid. Vi börjar med bilder från 2009.

 Taget i februari 2009.
Här tränade jag endast gruppträningspass, jympa (totalt 3-4 pass i v) och gick morgonprommisar (ca 9 km).

Taget i maj 2009.
 Samma träningsupplägg som ovan.

Taget i juni 2010.
 Här har jag ganska nyligen börjat träna styrketräning seriöst samt lagt till spinning (totalt 4 pass i v, 3 styrka och 1 spin). Gick powerwalks som tidigare dock längre nu (mellan 11-13 km).


Taget idag (ber om ursäkt för kvalitéten).
Nu har jag även skalat av lite fett och kanske lagt på mig lite muskler sen i juni i år (hoppas jag ;)). Tränar 6 pass i v delat på 5 dagar, 4 styrka och 2 spin. Morgonprommisarna är nu även alltid på 13 km.

Även detta är taget idag. Lägger upp ett till eftersom inget utav dem är direkt kanon. ;)


Hoppas ni ser lite skillnad iaf. :) Jag känner att jag bör tillägga att jag alltid älskat mat och är riktigt svag för fet mat och godis. Jag har alltid försökt tänka på vad jag stoppar i mig men det är först nu i höst som jag tagit tag i det seriöst. Vill gärna kunna se lite av det som är under späcket också. ;) Hoppas kunna ta bort lite till men det kanske får vänta om jag bestämmer mig för en kreatinkur. I första hand vill jag bygga på mig lite mer muskler. :)

Nu är pizzan i ugnen och jag väntar på att min sambo ska komma hem så vi kan äta. Hungrig som en varg nu. :) Om någon skulle va intresserad utav receptet på pizzadegen så är det bara att hojta till. Kanongod och väldigt mättande om man jämför med vanlig deg. :)

Kramar C


Kram C


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar