- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

fredag 29 oktober 2010

TGIF!

Det är inte ens lunch än men jag har redan hunnit göra en massa. :) Gick ut på morgonprommis redan vid kvart över fem imorse. Var hemma vid fem i sju och då slängde jag i mig lite frukost innan jag började städa här hemma. :) Direkt när jag var klar drog jag till gymet och körde slut på axlar och triceps. Passet avslutades med 20 min på löpbandet. 15 min utav de 20 körde jag HIIT (High Intensity Intervall Training), jag springer så fort kan 1 min och sedan joggar jag 1 min.

Nu är jag helt färdig i kroppen, så skönt att utmana sig själv! :) Har en syreupptagningsförmåga som heter duga, har testat mig och den är tydligen som hos en elitidrottsman. :) Har ärvt det efter min far, tack för den! ;) Har alltid gillat konditionsträning eftersom jag har lätt för det så styrketräningen är mer utav en utmaning. Var så svag så jag knappt kunde lyfta en 6 kilos hantel (biceps) när jag började min styrketräning, nu tar jag iaf 13,5 kg. :)

Nu sitter jag i soffan, nyduschad och lite tillfixad. Ska snart gå ut med Lilleman och sedan iväg för att äta lunch med en kompis i stan. I eftermiddag väntar tvätt och ännu mer tvätt och efter detta är det dags för storhandling. Dagen kommer gå i ett men vila får man göra när man är död, eller!? ;)

Hoppas ni får en underbar fredag! :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar