- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

söndag 24 oktober 2010

Ben och löppass

Nu har jag kommit hem från gymet. Började med att jogga 5 minuter på löpbandet för att värma upp benen. Därefter körde jag ett stenhårt pass, la på ordentligt med vikter idag så ja lär känna av det imorgon. ;) Övningarna jag körde idag var knäböj i smith, ufall med hantlar, benspark, baksida ben vid ribbstolarna (jättebra övning, ska se om ja kan hitta nån bild på den) med viktskiva, innsida lår i "gynstolen" och benpress. Efter detta så sprang jag i 20 minuter på löpbandet. Man är rätt mör i benen när man börjar springa men efter ett tag så släpper spänningarna och jag har inbillat mig att man får mindre träningsvärk utav det. :)

Nu är det snart dags att gå ut med hunden igen. Regnar fortfarande och verkar inte sluta alls idag. :( Tänkte försöka mig på att göra en nyttig smulpaj sedan. Då blir min sambo glad när han kommer hem ikväll. :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar