- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 26 oktober 2010

Biceps, bröst och mage

Passet gick helt ok idag. Körde så hårt de bara gick i förhoppning om en ordentlig träningsvärk imorgon. :) Efter styrkan på 1 timme och tio min så körde jag crosstrainer, högt tempo i 20 min.

Resten av dagen har spenderats framför datorn med plugg. Rätt trött i huvudet nu så det får räcka för idag. Imogon börjar jag tidigt och måste upp tidigare än tidigast. Hoppas jag får sova ordentligt inatt så jag orkar morgondagen.

Till kvällsmat blir det pizza, men en nyttig sådan. Riktigt grov pizzabotten med protein i och sen en massa nyttigheter på. Blir allt lite ost ovanpå också, det blir ingen pizza utan. :)

Försökte ta lite bilder på (nästan) hela kroppen förut. Ska lägga in dem i datorn sen o se om någon blev klar (har en jäkla otur med suddiga bilder). Har bilder tagna under en längre period på samma sätt som man kan jämföra med nämligen. Kanske lägger upp här sen om någon från idag blev så pass bra så man ser nåt på den. ;)

Nu är de dags för Lillemans kvällsmat!

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar