- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

onsdag 27 oktober 2010

Plugg och spinning

Idag gick jag och Lilleman ut redan vid 04.00 på vår morgonprommis. Jag har en ganska lång resa till skolan så när jag börjar åtta så måste vi gå ut så tidigt för att hinna gå hela rundan. Det var riktigt kallt ute imorse igen, som tur var så hade jag ordentligt på mig. Vi träffade inte en själ ute men de kanske inte är så konstigt. ;)

Dagen har spenderats i skolan och  nu är väntar ett tufft 70 minuters spinpass. Ska bli riktigt skoj, älskar känslan man får när man tränar i grupp. :) Styrketräningen tränar jag ju alltid ensam så det är kul att köra lite gruppträning också då och då. :)

Ikväll blir det ingen spännande kvällsmat för min del. Efter passet och duschen så är klockan rätt mycket så jag tänkte göra mig lite proteingröt bara. Har ätit ordentligt med mellis nu på eftermiddagen så det bör nog räcka.

Hoppas er dag varit toppen! :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar