- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 26 oktober 2010

Bilder på magen

Idag är det riktigt kallt ute. Gick ut med Lilleman vid tjugo över fem o då var det 3 minus. Hade klätt på miig ordentligt så det enda jag frös om var ansiktet men de går ju inte att göra nåt åt. Sen när de blir ännu kallre skulle man ju vilja ha rånarluva på sig men det kan ju tas lite fel av de man möter, haha. ;)

Nu har jag ätit frukost och ska börja plugga. Det blir en bröst, biceps och mage-pass under förmiddagen och sen väntar ännu mer plugg resten av dagen. Trött efter dagen igår men hoppas ja fixar den här dagen och hinner med allt jag ska, eller det måste jag.

Tänkte visa lite bilder för att visa min utveckling de senaste månaderna. Den första är från i juni i år och de två andra är nytagna.

Juni 2010

Oktober 2010

Oktober 2010

Det jag gjort är lagt till mer intensiv magträning under sommaren med viktmotstånd samt skalat av en del fett nu under hösten. Inte färdig än men har iaf kommit en bit på vägen. :)


Dags att ta tag i pluggandet. Skriver igen efter passet om hur det gått! :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar