- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

onsdag 28 december 2011

Att va ledig..

..gör dig slapp! Sjukt men sant. Ju mindre man gör desto mindre motiverad blir man att göra något som kräver energi. Så är det i alla fall för mig! O jag har ju vanligtvis massor med energi och lust att träna..

Stockholmsresan har varit bra! Har bott flott i en svit med alla bekvämligheter, shoppat, ÄTIT och tagit de lugnt. Skönt men så trött ja varit fast jag inte gjort något. Känt av den där jäkla begynnande förkylningen igen också.. :(

Vi kom hem nu i eftermiddags efter en paniklunch på Max eftersom inget annat alternativ var öppet längs vägen. :( Skitlunchen gjorde mig om möjligt ännu slöare och mitt planerade distanspass var hotat.. Efter ett långt övervägande med mig själv gav jag mig i alla fall ut. Rapade hamburgare hela vägen och fort gick de inte men tog mig i vilket fall runt en runda på 7,4 km. Känns väldigt bra nu även om magen är lite upprörd. ;)

Vad man stoppar i sig har verkligen såå stor inverkan på ens prestation. Hamburgare är inte med på listan över bra löparmat direkt, men de var väl inte någon överraskning för någon antar jag. ;) Nu blir de bra mat resten av veckan så löpningen och styrkan går bra, haha! :) Imorn ska jag väga mig och se hur stor skillnad fem dagar av skitmat har gett på vikten.. :S

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar