- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

onsdag 14 december 2011

Julbord

Godmorgon alla!

Idag känner jag mig lite piggare. :) Hade världens flyt imorse, det regnade ute när jag gick upp men så hann det sluta innan jag kom ut. Kunde inte bli bättre. :) 11,5 km blev morgonprommisen med Lilleman. Lite stel i benen efter passet igår men inte så att det var alltför besvärligt att knalla. :) Halt på vissa ställen trots att det var plusgrader ute, skumt de där..

Ben- och magpasset igår gick bra. Fick bra kontakt som vanligt och träningsvärken sitter fint i rumpa och ben idag kan jag säga. ;)

Idag är det jullunch på jobbet. Blir ett julbord idag och sen ett nytt nästa torsdag.. Gillar inte direkt julmat men det är alltid trevligt att umgås. :) Hoppas de finns potatis på detta julbord då jag inte äter jansson.. Och det är så fasligt trist med köttbullar och prinskorv utan någon bra kolhydratkälla till. Behöver ladda depåerna lite innan löpningen också. :) Tyvärr har de lagt julbordet kl 13 och jag är van att äta lunch 12.. Detta kommer bli hårt för mig som är van att äta ofta.. Har med mig lite flingor till min kvargyoghurt (som jag vanligtvis äter som den är på morgonfikat 09:30) idag så jag ska stå mig hela vägen. Hoppas det räcker, annars har jag laddat med en proteinbar i väskan också. ;)



I eftermiddag så är det återigen dags för ett underbart löppass. Eller underbart vet jag ju inte om det blir än men jag ser fram emot det. Blir ju ett lugnt distanspass och de brukar vara trevliga. Springer inte så man hostar blod då direkt utan tar det lugnt och myser mest. :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar