- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

onsdag 25 april 2012

Jäkla baksida lår!!

Gomorron!

Hoppas allt är bra med er? Jag är lite låg idag, hänt mycket på jobbet och känner mig lite ur form.. Men det går nog över snart! :)

Axlar- och tricepspasset igår gick riktigt bra! Fick gå och träna själv då sambon fortfarande inte var helt 100.. Så jag gick själv med min MP3 igår igen. Hade laddat på ny härligt musik så jag blev jättepeppad och körde gärnet hela passet. Hög intensitet och vikt rakt igenom. :) Övningarna jag körde igår var:

Axlar
Hantelpress 5 set
Hantellyft för utsida axlar 4 set
Baksida axlar med rep i cc 4 set
Lyft till hakan med frivändning och militärpress 4 set

Triceps
Framåtlutad med hantel 4 set
Push downs med rep i cc 4 set
Push downs med rak stång i cc 4 set


Imorse skulle jag gått upp extra tidigt eftersom jag både skulle gå och springa men hade lite svårt att ta mig ur sängen.. Försov mig ca 10 minuter och det gör sitt på morgonen. Fick stressa runt morgonrundan med Lilleman på 4 km och sedan kasta på mig kläderna och käka en banan och sedan ge mig ut igen. Gick ut i ett lite för högt tempo eftersom jag var stressad och när jag sprungit ca 6 km så började jag återigen känna av baksida lår.. Alltså jag blir så trött på detta! Börjar bli orolig att jag inte ska kunna springa loppet på tisdag.. Undrar även om jag vågar springa intervaller imorn kväll...? Kankse bara gör allt värre..? Känner mig lite bitter nu faktiskt.. :( Totalt blev i vilket fall rundan 11,71 km och tiden helt ok.

I eftermiddag är det dags för rygg på gymet, vi får se om sambon är i form. han sa igår att han trodde att han skulle träna men det tror jag inte försen jag ser det! ;) Ha en fin onsdag allihopa! C

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar