- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

fredag 6 april 2012

Lång fredag

Hej på er!

Idag har det verkligen varit en låång fredag! Vädergudarna har inte varit på bra humör, regnat och snöat utan upphåll hela dagen.. :(

Blev en morgonprommis imorse i regn och blåst, mindre mysigt men Lilleman var lika glad ändå. :) Efter frukost blev det veckohandling innan jag träffade en kompis på stan för en fika. :)

Under eftermiddagen blev det ett besök på gymet och ett pass rygg och mage. Kände mig ganska trött under passet men det gick ganska bra ändå. :) Tyvärr tog styrkan det sista av min energi idag och nu är jag helt färdig. Känner mig mer död än levande om jag ska va ärlig. Lite är det nog vädret också, det bara snöar och snöar.. :( Ska tydligen frysa på under natten också och då blir det väl isgata ute antar jag.. :( Hoppas att temperaturen håller sig på rätt sida och att energin kommer tillbaka under natten så jag kan ge mig ut på ett långpass imorn bitti som jag tänkt. Kan jag behöva inför släktpersen imorn. ;) Påsklunch hos svärföräldrarna och sedan direkt hem till mamma för en påskgrill på kvällen. :)

Ha en fin kväll! :)

3 kommentarer:

  1. Lycka till på långpasset imorgon, själv körde jag långpass idag. Ha en fin kväll du med.

    SvaraRadera
  2. "lite" avis på dina armar :-)
    Tänk om mina kunde se ut så.. kämpar o kämpar med vikterna men inte uppnår jag biffiga armmuskler :-)

    Glad Påsk!

    SvaraRadera
  3. Krille- tack, det var tungt idag. :(

    jalapeno- De är bara att kämpa vidare, krävs mycket slit med tunga vikter för att få lite grann som tjej. :( Glad påsk till dig också! :)

    SvaraRadera