- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

torsdag 5 april 2012

Sliten :(

Hej på er!

Här ligger jag i sängen och är väl på sådär bra humör.. Är så fasligt sliten i kroppen så det finns inte! :(

Redan imorse när jag vaknade så kände jag att det inte var min dag. Morgonprommisen var jättetung och benen ville liksom inte.. Tog mig ändå runt för Lillemans skull. Väl hemma fyllde jag på förråden med massor av protein och gröt för att sedan gå till gymet för ett pass axlar/triceps. Det var också tungt idag, fick sänka vikterna i nästan alla övningar och motivationen var som bortblåst. Envis som jag är så slutförde jag ändå passet men har varit som en zombie sen dess! :(

Mamma kom vid tio och vi har gått på stan några timmar. Det var trevligt men kroppen blev inte piggare.. Har nu sovit en liten stund men känner mig mer sliten än nånsin! Va är de frågan om? Inte idag!! Jag måste gå på träningen nu när jag har sagt att jag ska komma men vet inte hur jag ska orka springa en meter. Benen känns som de är 100 år och varenda fiber i min kropp skriker nej! Hoppas verkligen jag klarar av detta och att några inte är alltför snabba ikväll. Jag kan verkligen omöjligt springa för fullt i mitt tillstånd! :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar