- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 10 april 2012

Jobbdag igen..

Ja, då var det slut på det roliga.. Känns rätt jobbigt att vara tillbaka på jobbet efter fem dagars ledighet.. Får se positivt på det hela, det blir en kortvecka i vilket fall och man behöver bara jobba fyra dagar innan helgen. :)

Gick ju till gymet igår och det blev ett pass axlar och triceps. Gick riktigt bra och jag var tillbaka från min svacka från förra veckan och körde på mina maxvikter igen. :) Körde även några set benspark, knäböj och tåhävningar så det blev ett riktigt monsterpass. :)

Imorse var det bara att gå upp svintidigt igen och knalla 11,5 km med Lilleman i mörkret. Van att gå när det är ljust nu när man varit ledig men det är inte ljust vid fyra på mornarna än kan jag lova. ;) Prommisen gick i vilket fall bra och benen kändes pigga. :)

I eftermiddag så är det dags för ett pass bröst och biceps igen. Hoppas på bra styrka och att jag är pigg trots att jag nu känner mig ganska så sliten, haha. Man vänjer sig snabbt vid att sova lite mer. ;)

Två trötta killar igår eftermiddag. ;)

Ha en fin dag allihopa!! :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar