- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

torsdag 12 april 2012

Torsdag!

Gomorron allihop! :)

Rygg- och magpasset igår gick bra och jag var ganska stark faktiskt. Kändes dock att det var tredje dagen i rad med styrketräning.. Ska bli skönt att vila till måndag från det nu! :)


Igår så började jag packa inför helgen. Blir nästan bara löparkläder och skor och allt därtill som följer med i väskan. Ska ju inte göra så mycket annat än att springa och mysa med vovvarna och sambon. :) Fick info igår kväll från en som springer i klubben som sprungit i spåret (som vi skulle springa i ikväll) igår och tydligen så är inte underlaget så bra.. Rätt halt och geggigt tydligen. Med det underlaget så blir det knappast något snabbt snabbdistans för min del så jag kör passet på egen hand denna vecka på asfalt istället. Känns inte som det ger något för mig om jag inte ska kunna träna ordentligt. Veckan efter ska de vara på en arena och springa så då ska jag gå och prova istället tänkte jag! :) Sen är det lite stressigt för mig ikväll också eftersom jag måste packa allt inför helgen så jag får med mig det till jobbet imorn bitti. Lite jobbigt att styra med det vid halv nio ikväll när jag skulle kommit hem.. Nu tänkte jag köra passet direkt efter jobbet istället så kan jag använda resten av kvällen till att packa och styra istället. :) Tänker köra samma upplägg med 5 snabba km samt upp- och nerjogg. :)

Imorse så blev det 11,5 km morgonprommis som vanligt. Börjar bli varmare ute igen så jag slipper vinterjackan nu för tiden. :)

Ha en underbar dag allihopa! :)

Kramar C

2 kommentarer:

  1. Ska bli kul att läsa hur du tyckte det var att springa med klubben, när du gjort det! Ha en bra torsdag o hoppas packningen gick bra.

    SvaraRadera
  2. Ja, det får du inte veta försen nästa vecka. Om jag är bra i baksida lår då vill säga. :(

    SvaraRadera