- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

fredag 24 augusti 2012

Äntligen fredag!! :)

Gomorron alihopa!

Så var det ntligen fredag och arbetsveckan lider mot sitt slut. :) Jag är fakstiskt ganska pigga idag efetrsom jag kom i säng som vanligt igår istället för att ligga vaken halva natten som jag brukar eftr intervallerna. Skönt för jag har rejält mycket som måste hinnas med idag på jobbet. :)

Igår åkte jag hem skapligt för att komma iväg till gymet i tid för att sedan kanske gå på löpskolningen senare på kvällen. Tyvärr så var min man sen hem från jobbet (vi skulle träna tillsammans) så jag valde att köra igenom en förkortad version av mitt prehab-program för ben och höft innan han kom.

Hann precis bli klar innan han kom hem och sedan blev det ett pass rygg, biceps och mage för oss. Gick helt ok igår faktiskt och jag är nöjd. :) Efter passet så var jag rejält trött och klockan var mycket så jag valde att stanna hemma och vila istället. Bra beslut tror jag. :)


Imorgon väntar ett långpass på förmiddagen och sedan har jag lite jobbiga privata saker att ta tag i resten av dagen. På söndag blir det tvätt och takmålning i nya garaget. Vi får se hur mycket mer som hinns med. :)

Kram C

2 kommentarer:

  1. Hoppas du får en härlig helg, trots jobbiga privata saker!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag överlevde och allt känns lite bättre nu. :)

      Radera