- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

onsdag 1 augusti 2012

Bilder från resan :)

Hej allihopa!

Här sitter jag med träningsvärk så det bara smäller om det i ben och rumpa efter gårdagen. :) Började med 11,5 km morgonprommis med Lilleman och sedan blev det frukost innan jag gav mig till eklandskapet för att ta en löptur där. Hade planerat att ta ett terrängpass så uteslutande stigar och obanat denna dag. Jag sprang utmed Östgötaleden först (som var nog svår att följa, sprang fel flera gånger) och sedan följde jag ytterligare två leder runt tillbaka till där jag ställde bilen. Totalt blev passet 12,3 km och uteslutande på stigar och obanat. Det var rejält svårt att springa genom kohagarna där korna hade trampat djupa hål som sedan stelnat till. De gällde att hålla tungan rätt i mun för att inte trampa snett. :)

På eftermiddagen så körde jag sedan mitt prehabprogram för ben och höft. Det var ju mer än två veckor sedan jag körde det senast så jag förväntade mig en del träningsvärk.. Och det fick jag! Redan igår kväll kände jag att det skulle bli illa. ;) Morgonpromenaden imorse var ganska tung på stumma ben men det släppte lite grann efter en stund åtminstone. Brukar göra det när man blir lite varm i kläderna. :)

Idag har jag vilodag från löpningen och ska endast gå till gymmet i eftermiddag. Kan behövas efter en två-dagars. ;) Sen behöver jag vila ut träningsvärken lite om jag ska kunna vara med på intervallerna imorgon kväll. Oroväckande nog så är jag snorig idag, har gått och snytigt mig hela förmiddagen. :( Förhoppningsvis så är det ingen förkylning som bryter ut.

Nu har jag lagt in korten från Mallis och tänkte bjuda på några stycken. Inte för att de är så roliga men ändå. :) Vi tog för övrigt väldigt några som alltid när vi är på semester. Tråkigt så här i efterhand men vi glömmer alltid bort att fota.. :S



Förstår ni vad sötsaksmonstret hade att tampas med VARJE dag?? Fanns 711 sorter till.. :S







Kramar C

3 kommentarer: